PLAN ZAMÓIWEŃ PUBLICZNYCH
Plan postępowań o udzielenia zamówień na rok 2021 (link)
Płock, 2021-12-20
IIILO.230.13.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
PONOWNE
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 3 – wzór umowa sukcesywna
Płock, 2021-12-08
IIILO.230.13.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 3 – wzór umowa sukcesywna
Płock, 2021-12-08
IIILO.230.11.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 3 – wzór umowa sukcesywna
Płock, 2021-12-08
IIILO.230.14.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 3 – wzór umowa sukcesywna
Płock, 2021-12-08
IIILO.230.12.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 3 – wzór umowa sukcesywna
Płock, 2021-12-08
IIILO.230.15.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Usługi ochrony mienia na rok 2022”.
Załącznik 2 – formularz oferty
Płock, 2021-11-26
IIILO.230.9.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Zakup mebli do czytelni szkolnej”.
Załącznik 1 – opis przedmiotu zamówień
Załącznik 2 – formularz oferty
Płock, 2021-11-24
IIILO.230.7.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Dostawa monitora interaktywnego z OPS w ramach programu Aktywna Tablica”.
Załącznik 1 – opis przedmiotu zamówień
Płock, 2021-10-22
IIILO.221.1.2021
KONKURS OFERT NA WYNAJEM POWIERZCHNI
POD AUTOMATY SAMOSPRZEDAJĄCE
Załącznik 1 – formularz oferty
Płock 18.05.2021
IIILO.230.3.2021
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając w trybie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych”.
MiniPortal identyfikator postępowania
Projektowane postanowienia umowy
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Płock, 2021-03-22
IIILO.230.1.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 130 000 ZŁ.
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC) na realizację zadania pn. „Być jak Albert Einstein – nowoczesna pracownia fizyczna w szkole XXI w”.
Płock, 2020-12-14
IIILO.230.27.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Dzierżawa kserokopiarek na 2021 r.”.
Płock, 08.12.2020 r.
IIILO.230.22.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”
Płock, 08.12.2020 r.
IIILO.230.24.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”
Płock, 08.12.2020 r.
IIILO.230.20.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. Sukcesywna dostawa środków czystości dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”
Płock, 08.12.2020 r.
IIILO.230.23.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywną dostawę tuszy i tonerów dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”
Płock, 2020.12.08
IIILO.230.26.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na usługi ochrony mienia na rok 2021.
Płock, 08.12.2020
IIILO.230.17.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z przepisami KC) pn. „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”.
Płock, 08.12.2020
IIILO.230.18.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”.
Płock, 08.12.2020
IIILO.230.16.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”.
Płock, 08.12.2020
IIILO.230.19.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z przepisami KC) pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2021 roku”.
Płock, 2020-11-30
IIILO.230.15.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup sprzętu sportowego”.
Płock, 2020-11-19
IIILO.230.12.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup ławek i krzeseł”
Płock, 2020-11-12
IIILO.230.10.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (kc) pn. „Zakup sprzętu muzycznego”.
Płock, 2020-11-09
IIILO.230.9.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu (kc) pn. „Zakup szkolnej elektronicznej tablicy informacyjnej”.
Płock, 2020-11-03
IIILO.230.11.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup cyfrowego laboratorium językowego”
Płock, 2020-09-21
IIILO.230.8.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza
do składania ofert w trybie przetargu pn. „Dostawa sprzętu elektronicznego”
Płock, 2020-09-10
IIILO.230.7.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Dostawa sprzętu elektronicznego”
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego pod nazwą : „Dostawa sprzętu elektronicznego” zostało unieważnione.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia tj. 20979,27 zł brutto.
Płock, 2020-05-25
IIILO.21.1.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Remont podłogi Auli w III Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania pod nazwą „Remont podłogi Auli w III Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” wybrano ofertę firmy Usługi Remontowo-Budowlane „Romark” Marek Rochmiński z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostródzkiej 144 E za kwotę 12994,99 zł brutto.
Płock, 2020-05-12
IIILO.21.1.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Remont podłogi Auli w III Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym pod nazwą „Remont podłogi Auli w III Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznym im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” nie wpłynęła żadna oferta, w związku z powyższym postępowania nie zostało rozstrzygnięte.
Płock, 2020.02.13
IIILO.221.1.2020
KONKURS OFERT NA WYNAJEM POMIESZCZENIA W CELU PROWADZENIA SKLEPIKU SZKOLNEGO
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert na wynajem pomieszczenia na sklepik szkolny wybrano w dniu 24.02.2020 r. ofertę firmy Fundacja Ekonomii Społecznej Przystań z siedzibą 09-402 Płock,, ul. Tumska 13 lok. 6 za kwotę 300,00 zł brutto/miesiąc, która uzyskała 85 pkt.
Płock, 2019-12-30
IIILO.221.5.2019
KONKURS OFERT NA WYNAJEM POWIERZCHNI
POD AUTOMATY SAMOSPRZEDAJĄCE
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego ofert na wynajem powierzchni pod automaty samosprzedające wybrano w dniu 08.01.2020 r. ofertę firmy P.H. Gastromax A. Myszkowski. z siedzibą 87-800 Włocławek, ul. Stodólna 11F/21 za kwotę 738,00 zł brutto/miesiąc.
Płock, 20.12.2019
IIILO.230.22.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” wybrano w dniu 30.12.2019 r. ofertę firmy Unifreeze Sp. z o.o. z siedzibą 09-400 Płock, ul. Targowa 2a za kwotę 43053,57 zł brutto.
Płock, 2019.12.13
IIILO.230.16.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na usługi ochrony mienia na rok 2020.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Usługi ochrony mienia na rok 2020 .” wybrano w dniu 20.12.2019 r. ofertę firmy Agencja Ochrony Des Dobrogoszcz Sp. z o.o.. z siedzibą 09-400 Płock ul. Kwiatka 43/3 za kwotę 14932,20 zł brutto.
Płock, 2019-12-13
IIILO.230.13.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Dzierżawa kserokopiarek na 2020 r.”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Dzierżawa kserokopiarek na 2020 r.” wybrano w dniu 20.12.2019 r. ofertę firmy Copi-Flex Sp. J. z siedzibą 09-402 Płock ul. Padlewskiego 5 za kwotę 0,025 zł netto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.20.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych (środków czystości) dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych (środków czystości) dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Mazako Mazurkiewicz Adam z siedzibą 09-410 Płock, ul. Jana Pawła II 88b/12 za kwotę 38180,20 zł brutto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.19.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Spółka Jawna z siedzibą 09-407 Płock, ul. Graniczna 46 za kwotę 11798,80 zł brutto
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.23.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 r. wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Hurtowania Gouda z siedzibą 09-402 Płock ul. Bielska 61 za kwotę 40740,46 zł brutto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.24.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 r. wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Zakład Przetwórstwa Mięsnego Koniarek Hurtowania w Płocku z siedzibą 99-307 Strzelce Kozia Góra 40 za kwotę 71107,12 zł brutto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.25.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 r. wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Markos Mariusz Osębowski z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 56 za kwotę 40381,11 zł brutto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.22.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.21.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywną dostawę tuszy i tonerów dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 roku”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2020 r. wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy FHU Offis Paweł Brudzyński z siedzibą 09-530 Nowe Grabie Oś. Pod Klonami za kwotę 12229,40 zł brutto.
Płock, 12.12.2019 r.
IIILO.230.18.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej
w Płocku w 2020 roku”
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku” wybrano w dniu 19.12.2019 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Spółka Jawna z siedzibą 09-407 Płock, ul. Graniczna 46 za kwotę 17410,00 zł brutto.
Płock, 2019-12-10
IIILO.230.12.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Dostawa monitora interaktywnego”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Zakup monitora interaktywnego” wybrano w dniu 17.12.2019 r. ofertę firmy Vision Distribution Ewa Bonder z siedzibą 62-800 Kalisz ul. Widok 53A za kwotę 8750,00 zł netto.
Płock, 2019-11-22
IIILO.21.6.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zaprasza
do składania ofert w trybie przetargu na realizację zadania pn. „Zakup mebli do pracowni komputerowej”.
Zamawiający informuje, że Zadanie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 4 – oświadczenia i zgody Wykonawcy
Płock, 2019-11-12
IIILO.21.6.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza
do składania ofert w trybie przetargu na realizację zadania pn. „Zakup sprzętu komputerowego”.
Zamawiający informuje, że Zadanie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”.
Załącznik 2 – formularz ofertowy
Załącznik 4 – oświadczenia i zgody Wykonawcy
Płock, 2019-09-12
III LO.230.8.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Wyposażenie stołówki szkolnej”.
Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Wyposażenie stołówki szkolnej” wybrano w dniu 18.09.2019 r. ofertę firmy Meble-Black Red White Sp. z o.o. z siedzibą 23-400 Biłgoraj ul. Krzeszowska 61 za kwotę 13842,81 zł brutto.
Płock, 2019-07-26
ZS3.230.6.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup ławek i krzeseł dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Zakup ławek i krzeseł dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku” wybrano w dniu 05.08.2019 r. ofertę firmy Flabri Artur Krzemiński siedzibą 01-318 Warszawa ul. Doroszewskiego 13/7 za kwotę 16898,97 zł brutto.
Płock, 2019-07-18
ZS3.21.5.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Rozbudowa stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Płocku”.
Załącznik 1 – wykaz materiałów
Załącznik 2 – formularz oferty
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą „Rozbudowa stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Płocku” wybrano w dniu 26.07.2019 r. ofertę firmy Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Staltim Pietrzak Wojciech z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 51/3 lok. 89 za kwotę 56668,42 zł brutto.
Płock, 2019-03-07
ZS3.230.4.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum na rok 2019.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na „zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum na rok 2019” nie zostało rozstrzygnięte z powodu braku ofert spełniających jego wymogi.
Płock, 2019-02-18
ZS3.230.4.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum na rok 2019.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na „zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum na rok 2019” nie zostało rozstrzygnięte z powodu braku ofert spełniających jego wymogi.
Płock, 2019-02-07
ZS3.230.1.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup sprzętu elektronicznego”.
Płock, 2019-02-15
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Zakup sprzętu elektronicznego” wybrano w dniu 15.02.2019 r. ofertę firmy iCod.pl Sp. z o.o. z siedzibą 43-300 Bielsko-Biała ul. Grażyńskiego 51 za kwotę 15796,89 zł brutto.
Płock, 2019-01-24
ZS3.230.1.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup sprzętu elektronicznego”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Zakup sprzętu elektronicznego” wybrano w dniu 01.02.2019 r. ofertę firmy TOP SERVICE Technika Biurowa Krzysztof Atlak z siedzibą 09-400 Płock ul. Wyszogrodzka 89 za kwotę 15260,00 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.22.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę warzyw i owoców dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Markos Mariusz Osędowski z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 56 za kwotę 26754,66 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.27.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn „Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę tuszy i tonerów dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy FHU Offis Paweł Brudzyński z siedzibą 09-402 Płock ul. Chopina 29 za kwotę 11393,00 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.26.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych (środków czystości) dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę artykułów chemicznych (środków czystości) dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Mazako Mazurkiewicz Adam z siedzibą 09-410 Płock Al. Jana Pawła II 88B/12 za kwotę 36409,97 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.21.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę ryb i mrożonek dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Unifreeze Sp. z o.o. z siedzibą 09-402 Płock ul. Targowa 2a za kwotę 20637,54 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.20.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Zespołu Szkół Nr3 w Płocku w 2019 roku”
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy FH Dubimex Marek Anioł z siedzibą 09-400 Płock ul. Przemysłowa 4 za kwotę 29006,62 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.23.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr3 w Płocku w 2019 roku”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Hurtownia Gouda z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 61 za kwotę 30028,90 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.24.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Sp. J. z siedzibą 09-402 Płock ul. Graniczna 46 za kwotę 8763,60 zł brutto.
Płock, 2018-12-18
ZS3.230.25.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 roku”
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Sukcesywną dostawę artykułów papierniczych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku w 2019 r.” wybrano w dniu 28.12.2018 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Sp. J. z siedzibą 09-402 Płock ul. Graniczna 46 za kwotę 12264,00 zł brutto.
Płock, 2018-12-12
ZS3.230.16.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na usługi ochrony mienia na rok 2019.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „usługi ochrony mienia na rok 2019” wybrano w dniu 21.12.2018 r. ofertę firmy Agencja Ochrony DES Dobrogoszcz Sp. z o.o. z siedzibą 09-400 Płock ul. Kwiatka 43 lok. 3 za kwotę 7306,20 zł brutto (przewidywana łączna wartość zamówienia za rok 2019).
Płock, 2018-12-12
ZS3.230.18.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Dzierżawa kserokopiarek na 2019 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Dzierżawę kserokopiarek na rok 2019” wybrano w dniu 21.12.2018 r. ofertę firmy Xeroserwis Ireneusz Golatowski z siedzibą 09-402 Płock ul. Dworcowa 12B za kwotę 0,031 zł brutto za 1 szt. kopii.
Płock, 2018-10-24
ZS3.230.5.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na „Zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum” nie zostało rozstrzygnięte z powodu braku ofert.
Płock, 2018-10-09
ZS3.230.5.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na „Zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum” nie zostało rozstrzygnięte z powodu braku ofert.
Płock, 2018-10-09
ZS3.230.11.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Zakup wyposażenia pracowni chemicznej”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania pn. „ Zakup wyposażenia pracowni chemicznej wybrano ofertę firmy Kladrew Urszula Muża-Klaman z siedzibą 83-300 Kartuzy ul. 3 Maja 17/6 za kwotę 17215,23 zł brutto.
Płock, 2018-05-16
ZS3.230.5.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
PONOWNE
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na „Zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum” nie zostało rozstrzygnięte z powodu braku ofert spełniających wymogi ogłoszenia.
Płock, 2018-05-11
ZS3.21.5.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Dostawa i wymiana drzwi na drugim piętrze”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania pn. „ Dostawa i wymiana drzwi na drugim piętrze” wybrano w dniu 18.05.2018 r. ofertę firmy „Okna Drzwi” Bogdan Tekliński z siedzibą 09-400 Płock ul. Kostrogaj 14 za kwotę 18162,54 zł brutto.
Płock, 2018-05-04
ZS3.230.5.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.20.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na konserwację windy dla osób niepełnosprawnych na rok 2018.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że postępowanie na konserwację windy dla osób niepełnosprawnych na rok 2018 zostało unieważnione z powodu braku istotnych warunków postępowania w treści ogłoszenia.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.12.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup i dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej na rok 2018”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę warzyw i owoców do stołówki szkolnej na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy FHU Pander Piotr Bogucki z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 56 za kwotę 22573,10 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.17.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Zakup i dostawa tuszy i tonerów na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę tuszy i tonerów na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Paweł Brudzyński FHU Offis z siedzibą 09-402 Płock ul. Chopina 29 za kwotę 8037,00 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.13.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na rok 2018”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy PHU Głowacki Hurtownia „Gouda” z siedzibą 09-400 Płock ul. Bielska 61 za kwotę 26960,33 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.14.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „zakup i dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej na rok 2018”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę ryb i mrożonek do stołówki szkolnej na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Unifreeze Sp. z o.o. z siedzibą 09-400 Płock ul. Targowa 2a za kwotę 10775,31 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.18.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup i dostawa artykułów papierniczych na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę art. papierniczych na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Sp. J. z siedzibą 09-407 Płock ul. Graniczna 46 za kwotę 8234,00 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.22.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„Odbiór odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Odbiór odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Ziemia Polska Sp. z o.o. z siedzibą 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Partyzantów 4 za kwotę 64,80 zł brutto za pojemnik 120 litrów.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.19.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na usługi ochrony mienia na rok 2018.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „usługi ochrony mienia na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Agencja Ochrony DES Dobrogoszcz Sp. z o.o. z siedzibą 09-400 Płock ul. Kwiatka 43 lok. 3 za kwotę 7306,20 zł brutto (przewidywana łączna wartość zamówienia za rok 2018).
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.11.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup i dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej na rok 2018”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę mięsa i wędlin do stołówki szkolnej na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy FHU Dubimex Marek Anioł z siedzibą 09-400 Płock ul. Przemysłowa 4 za kwotę 32118,03 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.21.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Dzierżawa kserokopiarek na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Dzierżawę kserokopiarek na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Xeroserwis Ireneusz Golatowski z siedzibą 09-402 Płock ul. Dworcowa 12B za kwotę 0,031 zł brutto za 1 szt. kopii.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.16.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„ Zakup i dostawa środków czystości na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę środków czystości na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Sp. J. z siedzibą 09-407 Płock ul. Graniczna 46 za kwotę 30504,50 zł brutto.
Płock, 2017-12-19
ZS3.230.15.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn.„Zakup i dostawa artykułów biurowych na 2018 r.”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „ Zakup i dostawę artykułów biurowych na rok 2018” wybrano w dniu 28.12.2017 r. ofertę firmy Partner Premium Salata Sp. J. z siedzibą 09-407 Płock ul. Graniczna 46 za kwotę 5876,24 zł brutto.
Płock, 2017-12-06
ZS3.230.10.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert w trybie przetargu pn. „Zakup komputerów”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „zakup komputerów” wybrano w dniu 13.12.2017 r. ofertę firmy Alltech Sp. J. z siedzibą 09-407 Płock ul. Spółdzielcza 33 za kwotę 36547,74 zł brutto.
Płock, 2017-12-06
ZS3.230.9.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Zakup pracowni językowej”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania pn „zakup pracowni językowej” wybrano w dniu 13.12.2017 r. ofertę firmy Xeroserwis Ireneusz Golatowski z siedzibą 09-402 Płock ul. Dworcowa 12b za kwotę 18282,72 zł brutto.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
Zamawiający – Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Remont auli”.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Remont auli” wybrano w dniu 05.12.2017 r. ofertę firmy Burakowski Adam z siedzibą Stobiecin 21, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą za kwotę 75450,00 zł brutto.
Płock, 2017-08-09
ZS3.21.2.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na remont podłogi sali gimnastycznej.
Zaproszenie do składania ofert
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na remont podłogi sali gimnastycznej wybrano w dniu 6.08.2017 r. ofertę firmy Burakowski Adam z siedzibą Stobiecin 21, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą za kwotę 28000,00 zł brutto.
Płock, 2017-08-01
ZS3.21.2.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na remont podłogi sali gimnastycznej.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 2017-06-21
ZS3.21.2.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
PONOWNE
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) ponownie zaprasza do składania ofert na remont podłogi sali gimnastycznej.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont części podłogi sali gimnastycznej według kosztorysu ślepego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego po zalaniu z sieci CO. Sala gimnastyczna zlokalizowana jest w Zespole Szkół Nr 3 w Płocku przy ul. Łukasiewicza 11.
Parkiet III Liceum – ślepy ceny jednostkowe
Parkiet III Liceum – ślepy szczegółowy
Płock, 2017-05-24
ZS3.21.2.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na remont podłogi sali gimnastycznej.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont części podłogi sali gimnastycznej według kosztorysu ślepego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego po zalaniu z sieci CO. Sala gimnastyczna zlokalizowana jest w Zespole Szkół Nr 3 w Płocku przy ul. Łukasiewicza 11.
Zaproszenie do składania ofert
Parkiet III Liceum – ślepy ceny jednostkowe
Parkiet III Liceum – ślepy szczegółowy
Płock, 2017-05-11
ZS3.230.3.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zakup mięsa i wędlin do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 2017-01-31
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku zaprasza do składania ofert na wynajem około 2 m2 powierzchni pod automaty samosprzedające.
Zaproszenie do składania ofert
Załącznik nr. 1 – formularz oferty
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę firmy: PH Gastromax A. Myszkowski ul. Stodólna 11F/21, 87-800 Włocławek za kwotę 462,48 zł brutto miesięcznie.
Płock, 17-01-2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup tuszy i tonerów na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 27.12.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup tuszy i tonerów na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 27.12.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup środków czystości na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 27.12.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup artykułów papierniczych na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 27.12.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup artykułów biurowych na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 27.12.2016 r.
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zajęcia pozalekcyjne z lektorem natywnym języka angielskiego dla uczniów liceum oraz gimnazjum.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 23.12.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami), zaprasza do składania ofert na zakup artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock, 23.12.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zakup warzyw i owoców do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
Płock 23.12.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na konserwację windy dla osób niepełnosprawnych.
Zaproszenie do składania ofert
Płock 23.12.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na usługę monitoringu wraz z interwencją.
Zaproszenie do składania ofert
Płock 23.12.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na dzierżawę kserokopiarki na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zakup ryb do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zakup warzyw i owoców do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na zakup mięsa i wędlin do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami), zaprasza do składania ofert na zakup artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na rok 2017.
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert oferty na realizację zadania pod nazwą:
„Remont łazienki na parterze”
Zaproszenie do składania ofert
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 w Płocku informuje, że realizację zadania pod nazwą „Remont łazienki na parterze” wygrała firma Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „Dekar” s.c z Płocka za kwotę 45387,00 zł
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert oferty na realizację zadania pod nazwą:
„Zakup drzwi do sal lekcyjnych i sekretariatu”
Załącznik 1 – formularz oferty
Zaproszenie do składania ofert
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zespół Szkół Nr 3 w Płocku działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zaprasza do składania ofert na realizację zadania pod nazwą:
„Zakup mebli do sekretariatu”
Szczegóły zaproszenia w załączeniu.
Załącznik 1 – formularz oferty
Zaproszenie do składania ofert